سوالات متداول
متداول ترین پرسش و پاسخ
وارد سایت شوکولاو شوید. روی گزینه سفارشها کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آمادهسازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید یا با شماره پشتیبانی شوکولاو تماس گرفته و سفارش خود را لغو کنید. مبلغ پرداختی شما پس از پردازش به حساب شما باز می گردد.
بله. پس از انتخاب گزینه انتقال مستقیم بانکی، شماره کارت را می توانید کپی کنیدو فیش واریزی خود را به همراه شماره سفارش به پشتیبانی ارسال فرمایید.
هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است یعنی نسبت به وزن و شهر انتخابی شما محاسبه می شود و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.
تنها از طریق ارسال مشخصات بسته و اطلاعات شخصی و مشخص نمودن دلیل مرجوعی کالا از واتس آپ می توانید پیگیری کنید.
با رفتن به صفحه کدرهگیری مرسوله پستی می توانید از لیست کدرهگیری را دریافت کنید.
بله. با اطلاعات و نقشه فروشگاه که در صفحه ارتباط با ما درج شده میتوانید تشریف بیاورید و خرید خود را تکمیل کنید.